Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Dec 2023 11:07:55 +0200

Tere!

Mustvee Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2311371/16787 
aadressile Jõgeva maakond, Mustvee vald, Kääpa küla, 14107 
Vanassaare-Ruskavere tee// 14123 Kääpa-Levala-Putu tee// Astri// Jalase-Uuna 
tee// Laubi// Murueide// Männi// Poetaguse// (kergliiklustee) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rajatud kergliiklustee kasutusloa 
kooskõlastamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26835407>  (menetlus nr: 
407683), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.12.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Mustvee Vallavalitsus) või menetleja (TARMO TAMM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister